SSSH

PočetnaVijestiSSSH u medijimaPredstavnica sindikata i tajnica ministarstva oštro se sukobile oko referenduma

Savez samostalnih sindikata Hrvatske

Trg kralja Petra Krešimira IV. 2,
10 000 Zagreb

tel: + 385 1 46 55 616
tel:+ 385 1 46 55 013
fax: + 385 1 46 55 040
email: sssh@sssh.hr

Opširnije

Predstavnica sindikata i tajnica ministarstva oštro se sukobile oko referenduma

Zagreb, 8. svibnja 2019. (n1info.com/sssh) - U rubrici Dvoboj Točke na tjedan N1 televizije mišljenja oko mirovinske reforme sukobile su sindikalistkinja Ana Milićević Pezelj, članica Organizacijskog odvora sindikalne referendumske inicijative '67 je previše', i državna tajnica u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava Majda Burić.

Odgovatajući na pitave vezano uz troškove i svrhu kampanje Ministarstva, Milićević Pezelj, je među ostalim, odgovorila:

- Ovdje su dvije odvojene teme - jedna tema je bila mirovinska reforma tijekom 2018. godine, kada je u jesen Ministarstvo rada počelo s onim čuvenim crtićima. SSSH je 17. prosinca 2018. uputio zahtjev za dostavom podataka - koliko je to koštalo i kojim sredstvima je to financirano. Mjesec dana kasnije dobili smo odgovor: riječ je o oko 1,7 milijuna kuna bez PDV-a, to pokriva i samu izradu, 19.900 kuna koštala je animacija i ostao je zakup medijskog prostora. Prema informacijama koje smo dobili, riječ je o tri nacionalne kuće i desetak lokalnih i dobili smo pripadajuće ugovore.

Koliko je efikasna, odnosno informativna, ta kampanja, pokazuje predsjednik Sabora koji je rekao da je iz te kampanje naučio da radnici koji skupe 41 godinu staža neće raditi do 67, nego do 65 godina, što nije točno. Dakle, pitanje je što je prosječan građanin ove zemlje uspio naučiti iz te kampanje. Drugi problem iz kampanje te jeseni je bio što ni jedna lipa nije potrošena da se osiguranike koji zbog te reforme krajem godine gube određena prava - konkretno, riječ je o dugogodišnjim osiguranicima koji od početka 2019. nemaju pravo na stimulaciju za duži ostanak u svijetu rada, koji je tada iznosio 0,15 po svakom mjesecu ostanka na radu. Prema tome, ako idete informirati građane, onda informirate dobitnike i gubitnike.

Nakon toga, dok nismo objavili pitanje 13. ožujka, nije bilo nikakvih spotova ni crtića. Nisu se vrtili ni oni stari. Par dana nakon objave pitanja, krenule su objave najprije onih spotova od jeseni. U međuvremenu je taj spot narastao za dodatnih 45 milijardi i taj se dodatni spot, koji sadrži direktno pozivanje na sindikalnu inicijativu, vrti od drugog dana potpisivanja. Prema tome, neka mi netko kaže da to nije protukampanja.
 

Cijeli Dvoboj pogledajte u videu u nastavku na:

Predstavnica sindikata i tajnica ministarstva oštro se sukobile oko referenduma _n1info.com

 

Zašto ste potpisali za referendum #67jepreviše?

Zato što smatram da je to pitanje o kojem moramo imati pravo izjasniti se na referendumu.
Zato što mislim da rad do 67 nije moguć.
Zato što je penalizacija previsoka i nepravedna, posebno s obzirom da uglavnom nije izbor radnika.