Uoči pregovora o konačnom tekstu dirketive 9. studenog, Europska konfederacija sindikata (ETUC) poziva političare da se suprotstave intenzivnom lobiranju platformskih kompanija i osiguraju stvarna radnička prava za dostavljače, taksiste, njegovatelje i druge radnike.
Uber je bombardirao društvene medije u Belgiji s više od 100 oglasa od 25. rujna u nastojanju da oslabi direktivu EU-a o radu platformi, pokazuje biblioteka oglasa Meta, a od 2013. godine tvrtka je uložila više od pet milijuna eura na lobiranje u EU.
Lobisti platforme bacaju velik novac na oglašavanje jer znaju da imaju pokvaren poslovni model koji se temelji na uskraćivanju najosnovnijih radničkih prava svojim marljivim zaposlenicima. Platforme bi trebale prestati rasipati novac na reklame i uredno plaćati svoje radnike, izjavio je konfederalni tajnik ETUC-a Ludovic Voet.
Europska konfederacija sindikata (ETUC) uzvraća udarac vlastitim video oglasom koji proziva Uberovu agresivnu taktiku lobiranja i poziva na snažnu direktivu o radu platforme.
Fotografija: ETUC
Only when organised in a union can workers collectively bargain with the employer about their wages and working conditions and organise strike action if they cannot agree with the employer on these issues.